Looks like we made iiiiit

Imorgon är min sista dag på Gina Tricot. Jag har haft en jätterolig lia och även om jag knappt gjort något som jag borde gjort enligt mina uppgifter jag fått från skolan så känner jag ändå att de här 7 veckorna gett mig en hel del. Jag fattar verkligen hur en stor butik sköts och jag har sett ledarskap på så många olika nivåer att jag bli snurrig. Jag har träffat jättegulliga tjejer och pillat på fina kläder dagarna i ända. Det känns som att personalen litat på mig och låtit mig göra precis vad dom gör även om jag bara varit "praktikant". Nu är det bara presentationen kvar (som jag knappt börjat med än, hrm..) på måndag, men ärligt så bryr jag mig knappt om lia-presentationerna längre. Det är ju ingen som bryr sig eller lyssnar på vad jag har att säga så varför ska jag anstränga mig och vara supernervös för något helt i onödan isåfall? Nej, denna gången tar jag det chill och lite som det kommer helt enkelt. Inget manus och ingen PP gjord i detalj och uträknad i sekunder för att jag ska tala i exakt en kvart.

Imorgon är det iallafall jag som bjuder på kanelbullar och vaniljdrömmar som tack för en fin lia-period! Kanske lite som fjäsk också för att få en större chans till ett möjligt sommarjobb..? ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback