It's a beautiful day

Har precis kommit hem och är helt slut efter en helt underbar dag. Ögonen går i kors men jag ska ända försöka titta på senaste Gossip Girl! Sen ska jag sova i ett dygn, typ.

Dagen har iallafall för det första gått jättefort, det gör det när man står i kassan eftersom man hela tiden har något att göra. Jag hade som sagt med mig kanelbullar, yum! På morgonen när jag kom fick jag förfrågan om jag ville jobba i sommar, yay! Jag tar verkligen allt jag får just nu. När jag slutade kl sex fick jag kramar från tjejerna. Och som tack för att jag varit där de här 7 veckorna fick jag välja en vara, så gulligt! Allt detta gjorde alltså att det blev en superbra dag. När jag hade slutat gick vi till Tivolis uteservering, beställde varsin öl, Andy hamburgare och jag mixed grill-tallrik och satt under infravärmen och njöt. Åh, vad härligt när det känns att sommaren är påväg! Sen gick vi till favorithaket Mento för en mojito och jag var bara tvungen att käka deras marängsviss... Nu putar magen som om jag vore gravid och ögonen går som sagt i kors. Jag ska snart sova, men först - GG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback