In the summertime..

Åh vad det är härligt väder idag! Igår somnade jag helt utmattad vid elva, hade egentligen kunnat somna halv tio men jag låg och läste ett tag tills jag helt enkelt inte kunde hålla ögonen öppna längre. Jag vaknade därför vid 9 i morse och gick bort till Ica och köpte bullar. Tog en omväg dit för att det var så fint väder! Sen åt vi frukost, och städade lite. Nu på eftermiddagen åkte vi ner till stranden på Råå och åt varsin glass och sen försökte vi smygtitta lite på en lägenhet vi har blivit kära i. Förmodligen ska vi gå på visning på den i veckan så vi får se ordentligt hur den ser ut. It's gorgeous!

Om ett par timmar ska vi åka hem till kompisar och beställa mat och ta det lugnt. Imorgon tar vi dagen som den kommer - jag älskar helgdagar! Nu ska jag måla naglarna och titta på lite serier. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback