En bra helg.

I fredags var det grilla och sjunga Singstar hemma hos Eva i klassen tillsammans med några fler från klassen. Hur kul som helst hade vi! Jag kom såklart dit sist av alla (jag jobbade till 18 och sen har jag ju faktiskt längst väg att köra av alla som var där). Så när jag kom hade dem andra nästan ätit färdigt så jag slängde min kycklingfilé på grillen och sen högg jag också in. Gott! Vi satt ute och åt så när vi var klara rörde vi oss inåt och försökte koppla in Evas barns PS2 hur länge som helst. Till slut lyckades dom och så mjukstartade vi lite med Guitar Hero. Efter det körde vi Singstar i flera timmar - hur orkade vi egentligen? Det kommer bilder på det! En fågel viskade i mitt öra att det även finns en video med bevis på den sköna sången... Oh yeah!

Igår morse väcktes jag av att Gina ringde och ville att jag skulle jobba. Strålande sol, varmt som en bastu utomhus och skulle möta upp vänner för brunch, men vad gör man inte för en extra slant? Hann ändå med en snabb-brunch och sen jobbade jag i tre timmar. På kvällen följde jag med till Ekebo men jag jobbade inte, skönt! Idag är det en typisk söndag, har varit och handlat lite och gått en runda på ett köpcenter här i närheten. Idag är det ännu varmare, helt sjukt! Fick även ett telefonsamtal idag som gjorde att jag var såhääääääär nära på att åka till Stockholm om en vecka men det sket sig big time. Men vi tar huvudstan en annan gång, eller hur 
gullet?

Nu ska jag plugga en stund! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha jepp, fastan L.A ar sjukt stort sa kanns det ibland inte storre an Helsingborg :P

Jag kommer den 13 juni! sen borjar ja nog jobba pa leksaksmagasinet redan veckan efter :)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback