Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.

Blää, jag har blivit förkyld! Jag kände redan i fredags att jag hade ont i halsen men efter det har det varit lugnt fram till igår. Då mådde jag inte alls bra när jag vaknade, men sen blev det lite bättre när vi gick en lång promenad längs havet. På kvällen gick vi på bio och såg Fast & Furious och när vi kom hem var jag helst slut. I morse när jag vaknade var det ungefär likadant men under dagen har det känts bättre. Nu har jag inte lika ont i halsen men huvudet dunkar och näsan har börjat rinna mer och mer. Men imorgon när jag vaknar då ska jag vara frisk! För det har jag bestämt, så det så.

Nu ska jag titta på lite tv-serier, skissa på smycken och på tatueringen. Jag har så många idéer på tatueringar jag vill göra men jag måste bestämma mig för en nu. Vill göra den innan sommaren och det börjar ju bli så dags nu. Idag satt vi på balkongen och åt middag så varmt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback