090427

Efter en helt underbar dag med lunch i solen och därefter en cider i norra hamnen åkte vi på en visning. Däremot kändes det inte helt hundra - mycket som behövde göras och ganska dyrt..

Precis innan vi skulle in på visningen ringde mobilen och jag blev tillfrågad om att jobba imorgon. Give me money I say! Så 10-18 imorgon är det jag som jobbar. Skulle egentligen till Väla, men men. Utan pengarna kan man ändå inte åka till Väla, haha. Jag nämnde iallafall för min lite småkonstiga pojkvän att jag tycker det är roligt att de ringer mig och frågar om jag vill jobba. Då kom dagens skönaste citat: "Ja, men.. Se det som en fjäder i tassen". Fråga mig inte var det kom ifrån eller varför det egentligen var roligt, man var nog tvungen att vara där för att förstå. Haha, jag skrattade iallafall.

Nu ska jag plugga lite grann eftersom jag då ska jobba imorgon så jag får ta igen det nu ikväll. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina

Riktigt fin dag gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback