Panic!

Var i skolan igen i måndags och igår. Men idag och imorgon är jag ledig! Så skönt. Måste dock plugga lite för vi ska ha ett litet prov på fredag, sista dagen vi har Affärsengelska.

Det jag sitter och oroar mig för nu är var jag ska ha min LIA (lärande i arbete). Det är en period på 7 veckor och vi ska ju helst vara i en butik men det går också bra med typ en reklambyrå, marknadsavdelningen på ett köpcenter osv. Men jag har ingen aning om var jag vill vara! Det enda jag vet är att det ska vara ett ganska stort företag som marknadsför sig ordentligt eftersom det är vad uppgiften handlar om denna perioden. Jag har några idéer men kan inte bestämma mig om det är bra idéer eller inte:

Sembo
IKEA
MQ
Väla (marknadsavdelningen)

Några fler butiker har jag också tänkt på, men som sagt, jag har ingen aning. Kan ingen komma med lite bra förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback