Jag kommer alltid att sakna dig.

Varför var du tvungen att köra det hållet? Kunde du inte ha tagit tåget till jobbet? Kunde inte kvinnan i bilen ha försovit sig fem minuter så att du kunde ha fått passera förbi lugnt? Kunde du inte ha köpt en ny hjälm när du började klaga på att den gamla satt dåligt? Varför? Varför??

Jag kommer sakna dig och ditt härliga skratt. Du kunde få vem som helst att skratta och må bra. Idag var första dagen vi vaknade utan dig och det är så tomt. Livet är så jävla orättvist.

Du har det bra nu, något annat vill jag inte tro. Vårt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var precis den bilden jag hittade idag på bilddagboken......

2008-09-16 @ 21:55:47
Postat av: Kristin

Min älskling! Det är så hemskt, så fruktansvärt, det finns inga ord som kan trösta. Tänker på er... Älskar dig och önskar att jag fick vara där och kramas!

2008-09-17 @ 00:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback