Visdomstand - gone.

Sitter i skolan - först av alla som vanligt. IGår kl 17.10 traskade jag in hos tandläkaren. Inte förrän fem i halv fick jag komma in, och då la min tandläkare en bedövning som inte kändes överhuvudtaget. Det är ju alltid bedövningen jag är mest rädd för - hatar den där gigantiska sprutan!  Så efter det blev jag lugn. Men efter tio minuter var jag inte det minsta bedövad längst bak, där visdomstanden sitter. Så en sköterska la bedövning på insidan också - AJ! Det gjorde svinont... Efter typ en kvart så kom Mr. Tandläkare in och skulle sätta igång, men då vart jag fortfarande inte helt bedövad, så jag kände när han började trycka in sin pinne och försökte lirka ut tanden. Satan vad ont det gjorde! Var helt mörbultad när han la ännu lite till bedövning. Sen när den hade tagit så tog det typ tio sekunder att faktiskt få ut tanden. Som sagt - bedövningen är det värsta.

Nu börjar det äntligen droppa in lite folk. Dags för tenta! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback