Tenta - done.

Tentan gick skitbra. Känns skönt att ha den avklarad. Så på måndag är det LIA i lite mer än 7 veckor och jag tror att jag har glömt skriva här var jag ska var? Det blev MQ på Väla. Där kommer jag befinna mig i 7 veckor alltså. Hoppas det blir intressant och lärorikt, som när jag var på Scorett. Men det tror jag, MQ är ett väldigt stabilt företag och butikschefen har haft LIA-praktikanter innan så hon vet nog hur hon ska "hantera mig".

Idag är jag ensam hemma, så alldeles strax ska jag göra lite lätt-tuggad mat i form av pasta med champinjon och broccoli sås. Vet inte ens om jag klarar av att tugga det, men tar jag det bara långsamt så ska det nog gå bra. Det gör inte så fruktansvärt ont där tanden satt idag, utan det är mest huvudet som värker. Inte så konstigt som jag har spänt mig de senaste dagarna!

Nu är det mat och Idol. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback