Plugga, vaaa..?

Idag känner jag mig lite hejjagharingenmotivationochorkarintepluggamenjaghartentapåfredagsåjagmåste. Typ. Måste komma igång, för jag känner att jag vill plugga klart idag och sen ta det lugnt imorgon, då jag ska dra ut min visdomstand på eftermiddagen. Ska bli jätteroligt! Andys hand kommer få ta en del stryk känner jag på mig.

Han har förresten haft semester idag, och imorgon med. Så när han kom hem efter ett "ärende" i morse (med väldigt glada nyheter) åkte vi in till stan och åt lunch på
Haket som har byggt om. Jag trodde det skulle bli mer opersonligt när dom byggde ut och fick större lokaler, men så mysigt det är! Samma goda mat men det kändes fräschare och... bättre än innan helt enkelt. Sen gick vi en snabb sväng på stan och jag köpte ett nytt bronzingpowder, tappade min i morse så hela gick sönder nämligen. Och jag har blivit lite beroende av produkter som gör att man inte ser ut som ett novemberblekt spöke - däribland solpuder. Jag behöver inte ens mer än så, kan skippa mascara och rouge och allt annat, bara jag får svepa lite brunt glitter i ansiktet är jag nöjd!

NU ska jag sätta igång med pluggandet. Organisation & ledarskaps tenta - here I come! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback