Hem till Skåneland.

Nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem igårkväll vid elvatiden. Hemresan var jäkligt seg, det kändes som att det tog en evighet. Sen att man dom tre timmarna från Göteborg till Helsingborg var tvungen att andas genom munnen för att snubben bredvid mig inte luktade mumma är en annan sak. Men det gick bra och vi var framme när vi skulle vara framme så jag har väl inget att klaga på med rätt... Men nästa gång jag ska till Norge så flyger jag! :)

Ska strax iväg till tåget och åka in till stan för att jobba (eller praktisera om vi ska vara väldigt petiga). Jag har inte berättat att jag har bytt LIA-plats. Kändes inte alls bra på MQ så nu är jag på jobbet istället! Glitter alltså, i stan. Har även fått lite tider under november och december som jag ska jobba så jag får lite extrapengar lagom till jul - gött. Nä nu får jag äta upp min macka och föna håret. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback