Dream a little dream

Inatt drömde jag om Blondinbella. Fråga mig inte varför, men i drömmen tror jag att hon var min lillasyster, och hon hade färgat håret brunt för att folk inte skulle känna igen henne och trakassera henne. Vi åkte båt och tåg, men var vi skulle har jag ingen aning om.

Jag brukar aldrig komma ihåg mina drömmar, men nu har jag blivit förkyld och helt plötsligt drömmer jag en massa konstiga grejer, haha. Kanske lite feberfrossa som spökar?

Igår jobbade jag 15-19, fast på Glitter på Väla (brukar ju jobba i stan annars). Kändes jättekonstigt att man "kan" jobbet, men kunde ändå ingenting eftersom denna butiken såg helt annorlunda ut och jag visste inte var något fanns och så. Men det gick bra, ska jobba nästa fredag + lördag också. Blev hämtad när jag slutade igår och precis då ringde en vän och frågade om vi skulle ut och äta tillsammans. Done and done! Det blev kinamat på gyllene pinnen (Golden Bamboo) och sen körde vi hem. Hade fått brev från mamma, jättegulligt, så jag ringde upp henne och det slutade med att vi pratade i nästan en timme! Efter det läste jag lite, åt lite godis, och sen somnade jag.

Ikväll ska vi jobba så denna dagen blir nog ganska lugn. Ska försöka städa lite så man slipper det imorgon, vi brukar alltid städa på söndagar annars. Men lär vara väldigt trött imorgon så det är bättre att ha det gjort idag. Ciaaaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback