4 timmar...

Satt och skrev värsta sammanfattningen av allt vi gått igenom på lektionerna igår. 19 dataskrivna A4-blad blev det. Så idag sitter jag och läser den sammanfattningen - om och om igen.

Lite svårt att koncentrera sig är det dock när jag om 4 timmar sitter med en tång i käften som vill ha min visdomstand. Men min tandläkare (som jag för övrigt tror är typ Sveriges bästa) sa att efter detta behöver jag bara gå dit varannat år, och efter ett tag inte ens ha en tandläkare utan bara en hygienist. Gött! Så bra går det när man sköter om sina tänder :) Mellanrumsborstar, elektrisk tandborste, tandtråd och munvatten - det lönar sig visst.

Nu ska jag kolla på nyaste avsnittet Grey's, plugga lite till och sen äta nåt riktigt gott, vet ju inte om jag kommer kunna äta ikväll. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Älskling! Hoppas det gick bra hos tandläkaren, men det tror jag säkert. Lite läskigt att dra ut en tand så långt bak - men nu är det gjort! Lycka till på tentan. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback