Väntar.

Har en riktig slapparkväll idag! Orkade inte följa med och se Perrelli på Ekebo ikväll så jag stannade hemma. Lite nytta har jag dock gjort för tidigare ikväll så dammsög jag hela lägenheten och skrubbade badrummet. Sen beställde jag pizza, orkade inte ens äta upp halva och ångrade genast att jag la ut hela 75 riksdaler på fettklumpen. Well, jag äter aldrig pizza, så jag trodde (ännu en gång) att "denna gången kommer jag säkert gilla det". Jag kanske bara ska acceptera och faktiskt vara glad över att jag inte gillar det?

Just nu sitter jag mest och väntar på att Fia ska ringa. Fick ett sms strax innan sju där hon skrev att hon bara skulle vila lite, och ringa när hon vaknat. Så här sitter jag och är nervös för att hon aldrig ringer. Antingen har värkarna satt igång och hon har åkt i ilfart till lasarettet, eller så sover hon som en stock just nu. Hon trodde att bebisen skulle vilja hitta ut till oss nu ikväll. Vi får hoppas det, jobbigt det måste vara att bara vänta på att värkarna ska börja.

Jag tror jag får ringa till mamma, så jag har nåt annat att tänka på!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh, älsklingen! Jag tänker på Fia och hur det har gått, eller går. Du måste lova att berätta så fort du vet! Hälsa henne så himla mycket :) Älskar dig! Puss!

2008-11-09 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback