Powerpoint rocks.

Imorgon är det dags för min presentation. Jag känner väl att jag är så förberedd jag kan bli. En sak är jag nervös för - att jag inte är nervös! Man ska ju vara lite nervig, men jag har varken förhöjd puls, svettningar i pannan, värmeslag, kallsvettiga händer eller någonting. De symptomen brukar annars börja ungefär kvällen innan. Tror helt enkelt att det är så att jag trivs i min klass, jag vet vad jag pratar om och dessutom är jag ganska nöjd med presentationen jag har gjort! Man ska väl bara vara glad för att slippa nervositeten!

På fredag är det de sista som ska presentera, sen efter skolan ska jag skynda mig hem för att försöka gå ut och fika med nyblivna mamman för första gången (hon vågar inte riktigt gå ut med Nikki (jag vet, fint namn!!) för långt hemifrån än, än mindre sätta sig på ett kafé och ta det lugnt). På kvällen ska vi hitta på något mysigt här hemma, eller kanske gå ut en sväng? Lördag jobbar jag öppning, sen är det bara hem och sova ett par timmar för att sedan iväg och jobba på natten. På söndagen jobbar jag halv två till stängning, på julskyltningen. Hej mycket folk!

Fråga mig igen efter helgen om jag är trött. Idag är ingenting mot söndag kväll gissar jag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Darling! Jag hoppas presentationen gick bra :) Vet du, vi måste snacka snart så vi kan planera och skicka vår bror en fin julklapp. Puss!

2008-11-27 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback