Merry merry..

I onsdags var jag på mitt första julbord. Det var hyresvärden Diligentia som anordnade för alla som dom hyr ut lokaler till, bland annat oss (Glitter), Åhléns, Lindex, BR, Gallerix, Forex m.fl. Det var meningen att vi skulle gå på julbordet och sen gå ut efteråt. Men lyssna nu: Diana är gravid. Stina skulle öppna butiken morgonen efter (och bor i Malmö). Isabell var tvungen att köra bil tidigare på dagen för hennes tåg var inställt. Josefin är 14 (praoelev). Haha! Visst kan man gå ut utan att dricka men det blev inte så ändå. Ganska trevlig tillställning var det dock, eller var den trevlig för att vi gjorde den till det? Hyfsad mat, urdålig underhållning, men väldigt trevligt sällskap som vanligt. Jag gillar mitt jobb <3

Jag och Isabell

Och idag föll första snön. I morse var det mysigt när det föll lite lätt sådär, men under dagen tilltog det och på eftermiddagen var det ren snöstorm! Är det dags att börja säga God Jul nu, eller?

Merry Christmas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback