Låtsas Thanksgiving & Tropic Thunder

Jag var sjukt sugen på en halloween-fest igår. Men eftersom vi var ganska sent ute så har vi inte ens hunnit fråga om någon kan komma, haha. Så gårdagen slutade med att vi gjorde thanksgiving middag istället (jag vet att det inte ens är i samma veva som halloween, men jag var sugen på kalkon, hasselbackspotatis, yorkshirepudding, svartvinbärsgelé, brysselkål och brunsås). Anvar kom hit och vi åt tills alla tallrikar var renskrapade och vi hade ont i magen :) Sen tittade vi på Tropic Thunder som var ganska så mycket sämre än vad jag trodde den skulle vara. Eller så var jag bara för trött för att tycka den var rolig. Jack Black misslyckas ju dock aldrig, så hade det inte varit för att vi när halva filmen hade gått kommit på att det faktiskt var Tom Cruise som spelade slemmot till boss så hade nog Jack Black varit i princip enda underhållningen i hela filmen.

Nu ska jag strax åka iväg och handla, sen ska vi köra hem till vänner och gå en promenad, skönt i höstkylan. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback