Helgen och nu.

Jag lever! Har bara haft en busy helg, jobbar nu och på onsdag är det tillbaka till Malmö så lite som behöver fixas inför presentationerna då. Så det är det jag gör på min lediga tid - alltså har bloggen försummats lite grann den senaste tiden.

I helgen satte jag mig i alla fall i bilen och körde till Borås dit mamma och pappa också hade styrt ratten. Farmor och farfar blev väldigt överraskade när jag stod där och ringde på dörren! Farmor trodde hon drömde, sötis, för att hon låg och halvsov när jag ringde på! På kvällen kom även pappas syster och svåger och en av kusinerna. Vi åt god mat som jag, mamma och pappa lagade och alla blev så mätta så vi skippade efterrätten. Det ni!

Vaknade på söndagen, åt lite frukost och var kvar ett par timmar sen körde jag tillbaka mot SKåneland igen. Väl hemma åt vi lite, sen åkte vi ner till Råå för att gå på den årliga julmarknaden. Alltid mysigare där än den som är i stan, som mer känns soms ett tivoli än en julmarknad. Men jag brukar alltid gå på den ändå, tradition är ju tradition! Fast på söndag jobbar jag faktiskt, från halv två till halv åtta. Får väl gå ut på rasten och ta några lotter så jag kan vinna den där förbannade ålen till pappa som jag har lovat.

Idag och imorgon har jag jobbat/jobbar jag och på onsdag är det som sagt tillbaka till Malmö och pendlande igen. På torsdag ska jag hålla i min presentation och jag är faktiskt ganska redo. Vi får se hur det går, så länge jag får godkänt är jag glad. Det är ju trots allt det enda man kan få på denna kursen, så...

Nu ska jag kolla på Lipstick Jungle, Brothers & Sisters, Grey's Anatomy, Ugly Betty, Desperate Housewives och Heroes.Kanske inte alla ikväll, men det är vad jag har att se fram emot. I love serier ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å, världens mysigaste helg, det var så härligt att träffas. Syrran skulle varit med bara!! Puss

2008-11-25 @ 07:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback