God morning.

Börjar inte förrän 12 idag, men jag tycker det är ganska skönt att gå upp lite tidigare ändå, slippa stressa till tåget. Har varit vaken ett tag, ätit frukost och sådär! Nu ska jag måla naglarna (haha, när hinner man göra det innan jobbet annars?) och sen hoppa in i duschen.

Igår efter jobbet gick jag hem till de nyblivna föräldrarna, dom fick komma hem igår eftermiddag. Det var en bestämd ung dam! Skötbordet gillas inte. Hon vill ligga i mammas famn hela tiden annars börjar hon gallskrika! Fast efter att hon hade fått en ny blöja höll jag henne ett tag, först var det lite skrik och gråt, men efter ett tag slutade hon och till slut somnade hon och sov i min famn i typ 20 minuter, sen var jag tvungen att gå till tåget. Det var nära att jag snodde med mig henne, haha. Världens sötaste flicka är hon! Jag skojar inte.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Åå, så gulligt! Är det inte underbat med en sån liten, dom luktar så gott dessutom.

2008-11-12 @ 18:32:00
Postat av: Kristin

Åååh, vad sött :) Jag vill också hålla ett sådant litet knyte!

2008-11-13 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback