All I want for Christmas...

När det börjar vankas mot jul är det ju också dags att skriva årets önskelista. Det har jag gjort. Jag hittade en smart grej på nätet (vad finns inte på nätet idag?) - Wishlist.com. Där gör man sin önskelista med bilder, länkar, priser, storlekar och beskrivningar. Smart! Är ni sugna på att köpa mig något i julklapp? Tänkte väl det! Min önskelista finner ni här.

Lägg märke till prioriteringarna längst ut till höger - 1,2 och 3 där 1 är högsta prioritering.



Och ja, jag vet. Men man får väl drömma?


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilken bra grej! Jag har redan börjat fiffla med en egen önskelista nu :-) Assmart ju (särskilt när ens föräldrar bor långt borta och man inte kan visa i butik). Tack för tipset!

Kram Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback