We did it!

Sista tentan är då avklarad och vi har officiellt gått halva vår utbildning. Tiden har gått sjukt fort.

Efter tentan åkte vi hem till Eva i klassen som hade satt upp ett mega-partytält i trädgården! Först käkade vi tårta och efter ett par timmars solande (ja, jag brände mina axlar) grillade hennes man typ 50 kycklinfiléer, vi var trots allt nästan hela klassen.. Till det hade dom gjort finfin klyftpotatis och tzatziki. Yum!

Kommer verkligen sakna klassen under sommaren, men förhoppningsvis kommer några av dom till Helsingborg för att fira min födelsedag 14 juni. Woho! I love it.

Nu ska jag sova för jag är sjuuukt trött och har lite ärenden imorgon som gör att jag helt enkelt vill gå upp i tid. På lördag blir det Göteborg med mamma! Mys. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback