Tillbaka igen.

Anlände till Helsingborg 19.50 igår kväll. Det blev Burger King och packa upp väskan. Mådde inte så bra, somnade tidigt och kände direkt när jag vaknade i morse att jag mådde sämre så jag stannade hemma. Somnade om och sov till halv tolv, vilket innebär att jag sovit 13 timmar inatt!

Har haft jättemysigt i Notodden i fyra dagar, bilder finns
här. Nu äre tillbaka till real life, men bara två tentor kvar sen är det sommarlov. Fast jag kommer ju jobba hela sommaren så lov vet jag inte riktigt med..


image211

Kommentarer
Postat av: sabina

tack ;D førstår att du længtar!

jaa, vi får ses tycker jag! ær dock i oslo nu och ska jobba hela sommaren. men kommer hem typ varannan helg. inbjudan? :D till 20-års festen? ;)

puss!

Postat av: sabina

jaa, kom att tænka på det hæromdagen igen, saknar iallafall min sjal ganska mycket! :P jag ær hemma fredagen 13:e juni men ær inte hemma lør-søn. puss

2008-05-19 @ 22:44:20
URL: http://staravenue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback