Back to the old school

Idag var jag i skolan igen för första gången på över 7 veckor, kändes väldigt konstigt tyckte jag. Har bara lyssnat på presentationer hela dagen, min är inte förrän på fredg men det är obligatorisk närvaro för att alla ska få presentera framför klassen.. Annars blir det ju lätt så att folk tröttnar efter lunch och sticker hem. Jag gillar iaf att lyssna på alla, superintressant om än lite jobbigt för gumpen att sitta ner i dedär "bekväma" stolarna i hörsalen hela dagarna. Min presentation är på fredag 11.30 - precis innan lunch och näst sista presentationen innan vi får sluta, vilket betyder att alla kommer vara dödströtta och bara vilja hem. Men jag bryr mig inte, det är ju faktiskt ganska skönt om man vet att folk inte lyssnar med bägge öronen, då behöver jag inte vara så nervös. Nu ska jag träna lite på mitt manus, och sen ska jag ge Cashmere Mafia en chans. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du hunnit ser på Cashmere Mafia än? Det och Lipstick Jungle är verkligen samma serie i två versioner! Fast jag ser på båda ändå. Annars kan jag tipsa om the starter wife om du inte såg det på kanal 5 i tisdags. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback