All things come to an end

Har tagit lite blogg-paus den senaste veckan, men nu är jag väl back on track igen. Har helt enkelt inte suttit vid datorn något nämnvärt de senaste dagarna och när jag väl gjort det absolut inte prioriterat att blogga utan skriva klart min presentation. Anledningen till att jag satte igång datorn nu också, faktiskt. Tisdag är sista dagen på praktiken och nu har jag alltså varit på Scorett i 7½ veckor. Känns helt sjukt vad tiden har gått fort, men det betyder ju att det är tillbaka till skolan som gäller och därför måste min presentation bli klar som jag ska hålla på fredag. Usch, på fredag! Känns konstigt att säga så, haha. Men det är kul att jag fått lite extrajobb/sommarjobb i fortsättningen, lite helger och dagar jag inte går i skolan kanske.

Nu ska jag sätta igång och förhoppningsvis bli klar, sen ska vi gå en promenad, skönt! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback