sista dagen som tonåring.

Ligger här i sängen och ska strax sova, för sista gången som 19-åring. Nu är tonåren över och man blir vuxen. Ja, fast vuxen har jag känt mig ganska länge nu (för det mesta iallafall). De flesta säger att när man fyller 18 är man vuxen, men då är man fortfarande tonåring ju. arTON. 20 är det första året man inte kan säga att man är tonåring längre, alltså först då man är vuxen. Jag har känt mig vuxen sen jag var typ 17 eller ännu yngre, så det gör egentligen inte någon större skillnad för min del. Förutom att det kommer kännas konstigt den första tiden när någon frågar hur gammal jag är att svara "tjugo". Likadant var det när jag fyllde 19. Och 18, 17, 16 och 15 med. Det passar liksom varken munnen eller hjärnan de första veckorna.

Anyways... Har precis provat lite olika klädval inför lördagens festligheter. Hittade en fin klänning på Gina Tricot som jag funderar på att köpa, annars har jag några backup-planer. Kan inte mina söta läsare hjälpa mig! Skriv en kommentar vilken outfit som passar bäst till en födelsedagsgris så är ni gulliga. (tryck på bilderna för att förstora)


1.



2.



3.



4.



5.



6.



Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, du hade i alla fall många fina outfits att välja på. Jag röstar på 1:an eller 5:an, lite beroende på hur festligheterna ser ut. Ha en bra födelsedag och grattis!

Postat av: Mamma

Du ärä ju så himla fin i allt! Gör som programledare för Melodifestivalen, byt ungefär varje halvtimme! Fast den lila klänningen eller den första rosa är så jättefin. Puss puss kram

2008-06-13 @ 09:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback