Sex and the City - the movie

Yes. I lördags var jag på premiären av filmen, tillsammans med min syster. Och åh, vad glatt överraskad jag blev. Klart man hade förväntat sig att den var bra eftersom den har fått 4-5 i betyg av nästan alla. Har ändå försökt låta bli att titta på trailers, intervjuer, artiklar och recensioner just för att få en egen uppfattning. Jag råkade se en trailer på monitorerna på SF när vi stod i kön för att köpa popcorn, det var den första trailern jag såg och det är jag glad över.

Den var kort sagt helt underbar. Det perfekta avslutet på serien. Det fanns inte ett torrt öga inne på salongen, tack vare både skratt och gråt. Åh, jag vill se den igen! Den får lätt full pott av mig.




Charlotte, Carrie, Miranda och Samantha. Mina fyra favoritbrudar i New York.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också se den igen, helst hemma själv så jag kan få gråta så mycket jag vill, satt och skärpte mig i salongen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback