Så var det det här med namnet.

Det var väldigt längesen jag pysslade med smycken nu. Men så när jag skulle hitta något att ge Fia i födelsedagspresent så tänkte jag att jag skulle göra ett armband till henne, som hon även kan använda som halsband. Hon blev jätteglad för det och där kom min inspiration igång igen!

Igårkväll kändes min nacke bättre och jag kunde sitta och pyssla ett par timmar (ställningen man sitter i när man skapar smycken är kanske inte den bästa för en Åsa med nackspärr). Det blev två ringar och ett armband iallafall. Armbandet är jag inte jättenöjd med, men ringarna tror jag kommer användas flitigt. Om jag kan fortsätta få utlopp för mitt pyssel i smyckena såhär regelbundet så kanske man rent ut av kan börja sälja dom små rackarna sen! Det har varit min dröm ett tag nu, men eftersom jag inte är den med starkast självkänsla så tänker jag "vem tusan kommer någonsin vilja köpa smycken av mig?". Hur skulle jag sälja dom? Marknadsföra mig? Under vilket namn skulle smyckena gå?

Men om det är någon som gillar idén så hojta till. Ciao




"sicksack"-armband i vitt/kornblått
ring med lila/vita pärlor
ring med bruna/vita pärlor

Kommentarer
Postat av: Anna

De ser jättefina ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback