S-m-ä-r-t-a!

Siter här med en sån smärta i nacken att jag knappt kan röra på huvudet. Det började i lördags eftermiddag, när jag var nere i lokalen där jag skulle ha festen. Började kännas i nacken som att jag hade legat konstigt på kudden eller nåt, sen blev det värre mot kvällen och igår när jag vaknade hade jag riktigt ont. Igårkväll låg jag i två timmar med en värmedyna på nacken, men det hjälpte inte särskilt mycket. I morse när jag vaknade av att telefonen ringde och jag skulle resa mig upp efter den högg det liksom till och jag förstod att det hade blivit ännu värre. Det jobbiga då var att det var Claritha som ringde och undrade om jag kunde jobba för henne idag. Jag behöver pengarna mer än något annat, så jag sa att jag skulle känna efter och ringa tillbaka. Reste mig upp och gick en runda i lägenheten, försökte vrida och böja på huvudet men det gjorde så j-la ont. Var tvungen att ringa tillbaka och säga att jag inte kunde jobba, tror verkligen inte det hade gått idag :(

Så nu sitter jag här och är ivrig efter att hitta på något. Rastlösheten sprider sig i kroppen. Jag vill pyssla, knyppla, gå en runda, vadsomhelst. Men det enda jag kan göra är att sitta still. Tv eller dator eller läsa bok. Det är mina val idag. Det förfärliga med det hela är att jag inte äger en enda Ipren, Ibumetin, Alvedon eller Panodil heller. Blä.

Nu var det meningen att jag skulle berätta om i fredags och i lördags när jag blev firad för tredje respektive fjärde gången, men detta inlägget blev så deppigt så det får bli senare idag. Med bilder också :) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback