my birthday

Hade en jättemysig födelsedag! Jag åkte in till stan, hem till Fia, och provade några av hennes klänningar. Har nog bestämt mig för en av hennes. Sen tog vi båten till Helsingör där vi gick en runda i affärer och tittade, bland annat 10-kronors affären Tiger. Jag hittade ballonger och små flaggor till festen, en lattevisp (!) och pärlor till att göra smycken. Sen köpte jag var jag var där för att köpa - ett flak öl, en vodka, en whiskey och en jordgubbschampagne. Sen åkte vi tillbaka och gick och åt middag på Chinatown. Mumsigt och mysigt!

Idag ska jag åka och handla mat och grejer inför imorgon. Ikväll kommer Andy hem, också kommer hans föräldrar + Nicke hit och ska fira mig! Tredje gången jag blir firad än så länge. Finns en dag imorgon också ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback