Lineline is back!

Åh, vad livet är oväntat ibland. Fick en mycket rolig överraskning i form av en kommentar på min "wall" på Facebook igår - nämligen att sötaste Linn är i närheten av Helsingborg! Vi ska träffas imorgon och då är det mer än två år sen sist.

Linn började i vår klass i trean på gymnasiet. Hon var den mysiga tjejen från Umeå som bestämt sig för att följa med när hennes pappa flyttade till sin flickvän i Danmark. På något sätt så råkade hon hamna just i Helsingborg, just på Nicolai, just i SP3A. Vi (Sannabanana, Tabbi och Fede Bodil) tog emot denna underbara brud med öppna armar och vi hade ett roligt sista skolår, mycket tack vare henne. På studentdagen var sista gången jag träffade henne. När jag, Sanna, Tabbi, Emelie och Linn gick till Arom för att kolla läget - vilket var mycket dött. När jag och Sanna köpte varsin cider. När Linn, Emelie och Tabbi bestämde sig för att gå tillbaka till Cardinal. När min och Sannas cider inte ens hade nuddat våra läppar och var i glasflaskor och kunde inte medtagas från Arom. Jag hatar Arom.

Linn, Emelie och Tabbi gick, utan att säga hejdå. Jag och Sanna åkte hem efter det. Och jag har inte träffat Linn sen dess eftersom hon kort därefter åkte tillbaka till Umeå. Åh, vad jag saknar henne. Åh, jag längtar tills imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback