Glitter and bling.

Började jobba på Glitter idag. Det gick bra! Jobbade bara tre timmar för att känna på hur det var att stänga butiken med allt vad det innebär - räkna kassa och släcka, stänga gallret och sen gå ut bakvägen. Det tar nog ett tag innan man lär sig vilka nycklar som går var, var dom och dom papprena finns och främst av allt - vilka smycken som hänger var! Herregud, det är ju en hel djungel inklämd på en väldigt liten yta. Sen började dessutom rean idag så en del av tiden idag gick åt till att fästa små rosa "sale"-klisterlappar på de smyckena som skulle vara på 50%.

Jag tyckte iallafall att det var jättekul, och jag tror nog att det är precis ett sånt här jobb som kan stimulera mig - alltid mycket kunder, finns alltid något att göra och det är en mysig liten butik och personalen verkar supertrevlig!

Börjar jobba "på riktigt" på måndag - sen är min sommar förstörd med jobb. Men tjohej, vad glad jag är i augusti och september när lönen kommer samtidigt som CSN:en.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Åhå skåne? Där har jag tydligen rötter. :) Inga släktingar jag har kontakt med dock. Men TACK :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback