Bikeybikerbike.

Har varit ute i två timmar och invigt mitt nya skinnställ. Fick det i början av veckan men det har inte funnits varken tid eller väder till att pröva det förrän nu. Vi körde en omväg till Kågeröd och käkade pizza på Värdshuset - till min förvåning väldigt god, och jag har inte blivit dålig i magen än ;) (vanligtvis är jag och pizza inte så bra kompisar, men jag var så sugen på det idag).

(klicka för större bild)



Imorgon ska jag jobba ca fem timmar, skönt att det börjar på riktigt nu. Även om det inte blir något ledigt alls denna sommaren känns det väldigt bra att ha jobb hela perioden jag inte går i skolan och får CSN. Om inte annat är det väldigt nödvändigt. Börjar även känna mig ganska "hemma" på Glitter nu, förstår kassan och jag vågar fråga kunder om jag kan hjälpa dom. Har hittills dragit mig lite för att fråga eftersom jag har känt att jag ändå inte kan hjälpa dom eftersom jag inte vet var något finns osv, men som sagt, det börjar bli bättre nu!

Nu ska jag kolla på fotbollen, sen hänga upp tvätt och gå och lägga mig. För er som aldrig åkt motorcykel - man blir dödstrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback