Wunderbar kväll.

Har precis kommit hem efter en underbar kväll. Åkte hem efter jobbet och gav katten vatten och mat, sen körde jag tillbaka in till stan med korv och bröd i högsta hugg. Väl där mötte jag upp några vänner och vi satte oss på Gröningen (en stor gräsmatta vid havet) och startade engångsgrillen i solnedgången. Satt där och lyssnade på musik, pratade, skrattade och tog en massa bilder i ca två timmar. Sen började det bli lite väl kyligt så hälften av oss drog oss hemåt medan andra halvan just nu befinner sig på Swea och skakar rumpan :) Hade jag inte kört bil hade jag nog skakat jag med, men det får bli en annan gång.

Nu är jag ledig fredag, lördag och söndag (shit, tre dagar i rad - det var lääängesen) så imorgon hittar ni mig på stranden hela dagen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback