Helgen

Tycker fortfarande inte att jag har fått en välbehövlig vila. Har knappt haft lugn och ro, därför har jag heller inte uppdaterat på 6 dagar. I helgen fick jag iallafall vara ledig lördag kväll och hela söndagen.

På lördagskvällen åkte vi in till stan och åt på Big Buddha - ganska besvikna gick vi därifrån vidare till PL13 för att dricka en öl och lyssna på skönmusik. Gick in till baren och handlade, stack ut huvudet för att se om det fanns några bord utomhus, men det fanns icke. Precis när jag gått in igen hör jag någon som skriker "Åsaaa!", kikade ut igen och ser ett par bekanta ansikten i form av mina kusiner
Maria och Anna som var på besök i Helsingborg. Det var så sjukt längesen jag träffade dom och vi stod och pratade hur länge som helst - superkul!

Söndagen spenderades på motorcykeln och vi åkte ner till Blentarp, åt svingod mat (halva priset men tio gånger så gott om man jämnför med kvällen innan) och sen körde vi hem igen. Det var jättemysigt förutom några missöden - som att mitt skinnställ fortfarande är ganska tajt och obekvämt att sitta i så länge, jag fick kramp i höften, min hjälm släpper in ganska mycket ljud (det tjöt i öronen hela kvällen sen) och att jag när vi kom fram till Blentarp var så kissnödig att jag till slut trodde det skulle börja rinna ur näsan på mig. När vi kom hem satte jag mig och tittade på Fool's Gold med Kate Hudson och Matthew McConaughey. Den var riktigt bra och mysig, förutom en del mindre bra skådespeleri.

Imorgon ska jag upp och jobba innan tuppen. Börjar kl. 7 vilket innebär att jag måste gå upp strax innan 6 för att hinna med tåg och grejer. Därför är det hög tid att sova nu. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var verkligen jättekul att se dig i lördags! Hoppas du hade en rolig kväll och att vi ses snart igen. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback