En nattlig lista.

1) Vad åt du till frukost?
- O'boy och rostat bröd.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Den kommer imorgon, måste ladda kamerabatteriet innan jag kan föra över bilderna från ikväll :)
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Petra
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Ljusgrå med vita kanter.
8) Yoga eller löpning?
- Inget av det.. Löpning är för jobbigt, yoga är för långtråkigt. Helst aerobics eller styrketräning.
5) När var du arg senast?
- Igår, på personalen på Wayne's.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Klasskompisarna, iallafall i grundskolan. Kan inte nämna ett specifikt minne för det finns alldeles för många.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Dom dåliga minnena har jag trängt bort för länge sen!
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Det blir svårt när man inte äter kött. Hellre köttfärs än en oxfilé, men då hade jag gjort bolognesen på quornfärs istället ;)
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- VeckoRevyn funkar alltid. Sofis Mode är en väldigt prisvärd bilaga.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Är inte så mycket för deckare. Gunvald i Beck?
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Kan missa allt. Torrenter is da shit.
13) Vem är du avundsjuk på?
- Orkar inte ödsla bort mitt liv på att vara avundsjuk. Är glad för vad jag har, känner jag avund så gör jag något åt det direkt istället för att älta det.
14) Din bästa revansch?
- Har aldrig haft någon att hämnas (heter det så?) på.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Den bästa är lätt min nuvarande (förutom när jag jobbade som funktionär på Hultsfred förra sommaren, då var min syster min chef, det var det bästa ever!). Har aldrig riktigt haft någon riktigt dålig chef dock.
16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
- Jag skulle nog inte äta typ... ögon, fötter eller testiklar från någon eller något, någonsin.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Bush. Kom här så ska vi prata lite du och jag...
18) kaffe eller te?
- Åh nej! Teffe?
19) skostorlek?
- 40. Miss Bigfoot, oh yes.
20) hur ofta är du på Ikea?
- Det sjuka är att jag besökte Ikea häromdagen, och innan det hade jag inte varit där på superlänge. Så förut var jag där ganska ofta men nu har jag dragit ner på det en rejäl dos ;)
21) om du hade 5 miljoner över ....vad skulle du köpa då? och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- "Om du hade 5 miljoner över"... Haha, när f-n har man 5 miljoner ÖVER? Jag hade nog köpt en lägenhet, lite fonder och aktier. Och sen hade jag lätt köpt en lokal och öppnat min egna butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback