Bert.

För ett par dagar sen blev jag överlycklig när jag såg att en Bert-dvd följde med någon av kvällstidningarna. Igår la jag mig i soffan med en påse surt godis och tittade på tre avsnitt. Vilka minnen! Flashbacks så det knakade i huvudet!

Älskade ängel, du-dudu-du-du, Du är sann, du-dudu-du-du, älskade ängel, du-dudu-du-du, Du är en man, du-dudu-du-du... Du är stor och stark och snygg, hos dig så är jag trygg och du är min, du-dudu-du-du, älskade ängel...

Minns ni? I love it! Det som förvånar mig är att Bert är så liten. När jag tittade på Bert när det gick på tv -94 så var ju Bert stor. Ja, dubbelt så stor som mig i allafall. Nu ser jag ju att han bara är en liten pöjk. Men han är lika cool för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback