Tråklista såhär på kvällningen

Dagens humör: Glad, lite seg och irriterad då och då
Dagens borde: Pluggat lite mer
Dagens frisyr: Hög tofs och rak platt lugg
Dagens klädsel: Jeans, grå t-shirt med Batman-tryck, vit stickad kofta och svarta stövlar
Dagens planer: Att släcka och sova inom en halvtimme för jag är urtrött
Dagens materiella vill ha: En vanlig traditionell skjorta. Varför har man inte en sån i basgarderoben, liksom?
Dagens längtan: Efter varmare tider
Dagens fundering: Hur jag ska lyckas klara tentan på fredag
Dagens beroende: Något att mumsa på hela tiden. Bullar, choklad, kaka.. Usch
Dagens tråkigaste: Att vi inte får lära oss något i skolan. Jag är trots allt där av en anledning
Dagens personer: Therese, Cecilia, Marcus, Christian, Kristin, Andy
Dagens irritation: Att jag först glömde nycklarna. Hann köra iväg och kom sen på att jag glömde bensinkortet hemma (var tvungen att tanka, körde på reserven). Kommer till skolan för sent. Sen är hela skoldagen katastrof för att vi inte fick lära oss något utan skulle "bara göra" när vi inte ens fattar vad det handlar om. Åkte hem en timme tidigare för jag irriterade mig på läraren något fruktansvärt.
Dagens låt: Amanda Jensen - Do you love me?

Kommentarer
Postat av: Jonna

tråklista är grymt, ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback