Storm och stroganoff

Idag när jag vaknade trodde jag inte att det skulle bli en så bra dag som det faktiskt blev. Det ryktades om storm så jag tänkte regn och rusk, men jag vaknar till strålande solsken! Storm, nja.. Det blåste väldigt mycket men inte vill jag kalla det för storm, inte. Storm associerar jag till Gudrun. Det var en storm. Och inte blev det bättre av att man satt i en bil påväg hem från Sälen och körde rakt igenom skiten heller. Mina nerver har nog aldrig varit så spända som den natten. Nog om väder! Min dag blev som sagt väldigt bra, även om det enda jag egentligen gjort är att städa. Jag har dammsugit överallt (t.o.m alla lister), jag har dammtorkat (t.o.m fötterna på sorround-högtalarna), jag har skurat toaletten och fönstrena, tv:n samt datorskärmen. Jag har plockat undan massa tjafs som låg överallt. Också har jag hunnit tvätta en maskin också. Nu ska det bara hängas upp på tork.

Efter det ska jag göra korv stroganoff (på kyckling-falukorv såklart) och sen iväg och jobba 21-01. Ska spela house ikväll, det blir härligt. Hoppas jag har fått lite ny musik, är alltid kul att testa nya låtar på folket. Ha en wunderbar lördag gott folk. Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va du är duktig! Hoppas det gick bra att spela åxå och att ni kör försiktigt till syrran idag! Ni är så underbart snälla. Puss puss kram

2008-01-20 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback