Scorettskoj

Varit vaken sen kl 9 och pluggat, duktigt va? Har trots allt tenta imorgon men jag känner mig allt annat än förberedd. Nu måste jag dock göra ett avbrott, ska nämligen ner till stan och in på Scorett för att lägga schema för min praktik, som börjar på måndag! Woho, vad roligt det ska bli. Slippa skolan i åtta veckor, det är inte illa alltså. Eller skolan, klasskompisar och allt det där är ju inte kul att vara ifrån i åtta veckor, men själva pluggandet! Och att behöva stiga upp supertidigt på morgonen. Tänkte posta min outfit sen, löjlig som jag är. Vill nämligen ha lite kritik (ja, både bra och dålig då)  för min klädsel på Scorett. Man vill ju smälta in med personalen på något sätt. Ska fråga sen när jag är där om dom har någon speciell dresscode. Kanske MÅSTE ut och shoppa en heeeeelt ny garderob isåfall!? Ooops :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback