Schlem

Igår kände jag att jag började få ont i halsen, senare på kvällen hade det utvecklats till en fullbordad förkylning. När jag vaknade i morse förvånades jag inte direkt av att huvudet dunkade och att jag inte kunde andas genom näsan. Jobbigt att bli sjuk såhär två dagar innan skolan börjar men jag knaprar Ipren och halstabletter och ska väl förhoppningsvis må bättre snart.

I morse satte sig mina föräldrar i sin Kia och styrde kosan söderut igen. Jag grät inte för dom kommer snart igen. Det känns bättre när man vet det! Hela dagen har vi sedan suttit vid varsin dator och degat. Det är sånär som på storm ute med en tjock isgata så man har inte kunnat ta sig någonstans heller. Nyss gick vi bort till Ica, det var äventyr nog tyckte jag! Men vi köpte massa gott så idag blir det hemmagjord pizza, chips & dip, popcorn, choklad, kakor och läsk. Kanske lite glass också? När man är sjuk får man svulla ;)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Jag grät lite, inte så mycket som jag brukar för vi ses ju snart igen och då är vi nära varandra ett tag i alla fall.

2008-01-08 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback