Newbie

Första dagen på praktiken! Det gick faktiskt väldigt bra och tiden gick undan, helt plötsligt var klockan fyra och jag hade bara en timme kvar. Jag började tio i morse och då började jag med att försöka lära mig kassan lite grann. Har ju stått i kassa i ett och ett halvt år så jag tänkte att det skulle hjälpa mig lite på traven, men jag tror inte det hade spelat någon större roll för det var ett helt annat system! Men nu mot slutet tror jag att jag började fatta hur det fungerar. Sen var det väldigt mycket springa upp på lagret och hämta den och den storleken.. Ja, jag kommer inte behöva gymma något de närmsta månaderna för så många trappsteg på en dag går man inte upp och ner för på en hel vecka annars!

Annars så känner jag att jag vill lära mig lite mer innan jag börjar med mina uppgifter som jag har att göra från skolan (föra ett säljsamtal, prova på merförsäljning osv). Det känns ju lite konstigt att försöka sälja ett par skor om man inte kan något om dom liksom. Men de flesta provar skor, frågar efter någon annan storlek och sen köper dom. Det är iallafall min uppfattning efter en dag. Den lär nog ändras!

Nu ska jag göra fattigmansmat - spaghetti. Med ketchup. Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback