Monday once again

Helgen var sådär bra lugn. I fredags lagade vi mat och tittade på film. Lördagen spenderades på En trappa ner med underbar mat, sen gick vi till Hamnkrogen och tog oss en öl/cider. Under gårdagen åkte vi till Väla, sen hem och städade för att få finbesök på kvällen. Åt chips, godis och hallonpaj (japp, jag är fortfarande mätt) och tittade på Good Luck Chuck samt Bee Movie. Båda var bra, inga mästerverk men roliga och söta, båda två!

Idag har jag varit ledig från "jobbet", har bara varit hemma och tagit det lugnt men ska strax in till stan och sola solarium, det har jag bara gjort en eller två gånger innan och det var för kanske 5 år sen. Det är fint när man är lite solbränd även om det kanske är naturligt att vara blekfis på vintern! Men nu ska jag prova iallafall, hoppas bara jag inte blir röd som en kräfta.. Vilket jag blir av solen, där är också anledningen till att jag aldrig solar solairum (också risken som det medför såklart). Men jag tänker att det kan inte vara så farligt att ligga där i 10 minuter!

Mys ordentligt ikväll, måndagar är så tråkiga annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback