Home sweet Notodden?

Sitter just nu och äter frukost och lyssnar på mina snoozande föräldrar i soffan respektive en extrasäng bredvid. Dom kom i förrgår kväll och stannar till imorgon bitti då dom drar vidare på nya äventyr på nordligare breddgrader. Så nu kan jag inte längre kalla Perpignan, Frankrike, för mitt andra hem.

Efter att jag har ätit ska jag iväg och "jobba". Det känns ju precis som att man jobbar, förutom att man inte får betalt för det, men det är lugnt. Får förhoppningsvis min CSN på måndag och då kommer det inte kännas lika jobbigt. Eller jobbigt och jobbigt, jag har ju jätteroligt på Scorett! :) Idag jobbar jag för första gången 8 timmar, det känns som det var sjukt längesen man gjorde det.. I augusti sist, typ. Men det ska nog gå bra, har ju jobbat 7 timmar som mest hittills och det gick ju bra, adderat med en timme!

Ciaaao

Kommentarer
Postat av: sabina

Åh, det hade ju varit så kul! :) Kommer ihåg när vi satt hemma hos dig i din familjs gamla lägenhet och du spelade gitarr coh vi sjöng tillsammans, antingen om det var "If I Saw You In Heaven" eller om det var "Heaven" av Bryan Adams! Minns du? Haha :)
Jag kan bara "Everybody Hurts" med REM än så länge och inte särskilt fort men i'm getting there! ;P Det som varit jobbigast är att jag haft långa naglar men nu är de nerfilade och det gick mkt bättre då, behövde man inte trycka så hårt! :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback