Wippies

Vilken underbar dag det är med strålande solsken. Gick upp i tid idag även om jag är ledig, men fram tills nu har jag ändå inte gjort något vettigt. Måste börja med min presentation snart tänkte jag, har ju andå varit på Scorett halva tiden nu. Tiden går så fort! Igår när vi jobbade och klockan började närma sig fem var det fortfarande ljust ute, känns att våren är påväg nu. Härligt! Som jag längtar tills jag kan plocka fram mina jesus-sandaler och ballerinaskor.. Och ha klänning utan strumpbyxor, tjocka knästrumpor och boots.

Fick förresten signa upp mig på ett nytt Buzzadorerbjudande (förra gången var det Extra Cool Pro jag fick hem i en massa smaker) idag. Denna gången får jag hem Wippies - en trådlös router som är helt gratis:

Wippies är ett nätverk för människor som delar med sig av sin Internetanslutning till varandra. I Sverige finns det idag 5000 Wippies-användare och antalet användare ökar hela tiden. Genom att beställa en Wippies router får du tillgång till alla andra wippiesanvändares trådlösa nätverk helt gratis.
Wippies vänder sig till dig som redan har eller skaffar bredband via ADSL eller fiber hemma och utan kostnad även vill få gratis trådlöst bredband både hemma och på andra platser. Som Buzzador får du nu chansen att helt gratis få en router som möjliggör att du kan surfa trådlöst både hemma och utanför hemmet. Routern klarar bredbandshastigheter upp till 24Mbit/s och det är enkelt att byta ditt befintliga modem/router till Wippiesroutern. Routern klarar hastigheter upp till 100Mbit/s genom ethernet anslutning och upp till 54Mbit/s genom Wifi nätverken.

Ska bli kul att se hur det fungerar! Nu ska jag duscha och sen åka in till stan en runda. Det är ju så fint väder att man får passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback