Scissor Sister

Jag älskar denna tiden på året, när man fortfarande blir på sådär strålande humör så fort solen skiner. Om några månader är vi (förhoppningsvis) vana vid att vakna med solen i ögonen och då uppskattar man inte det lika mycket som nu, de här första veckorna.

Jag vaknade iallafall av att solen lyste in i sovrummet i morse. Gick upp och tog tåget in till stan där jag klippte mig. Äntligen! Har inte klippt mig sen i somras någon gång.. Ville bara klippa topparna men det blev ändå 6 cm som rök på de längsta partierna. Well, det syns inte direkt för man har ju ändå "en del att ta från", haha. Resten av dagen ska jag ägna till att fixa med min presentation som det börjar närma sig för och sen blir det att laga lite indiskinspirerad mat ikväll. Jag är ensam hemma till på torsdag så jag lagar bara mat till en person.. Känns konstigt så kommer bergis göra alldeles för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback