Mysdag

Det var superkul att träna Step idag! Hängde knappt med alls i stegen och rörelserna, men skoj hade jag. Kände direkt att detta var något för mig. Så nu ska jag nog försöka fortsätta där. Jag har ju varit på F&S ganska mycket i mina dar så där känner man sig hemma, plus att det ligger mitt i stan, nära till var man nu är/ska före eller efter.

Efter Friskis gick jag till lasarettet och bokade tid hos frissan och sen kikade jag in i kafeterian och hälsade på! Dom frågade vad jag ska göra i sommar, om jag vill komma och jobba men förhoppningsvis fixar jag ju jobb på annat sätt i sommar. Efter det gick jag hem till Sabina och släpade ut henne trots att hon var sjuk. Vi gick ner till Söderpunkten och fikade varm choklad, latte, vaniljhjärta och äppelpaj. Gott som sören! Köpte lite grejer till imorgon då det ju är alla hjärtans dag. Men det får ni inte veta vad det är förrän imorgon såklart. Man vet ju aldrig vem som tjuvkikar ;)

Nu ska jag titta på första avsnittet av senaste säsongen Top Model (ska Tyra hålla på tills hon är 100 eller?) som börjar alldeles strax på TV3. Också äta en bit kladdkaka från Frödinge, mums (har ju trots allt tränat idag, då gör det inget att jag redan fikat en gång idag)! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback