F&S och vår

Ooh vilken härlig dag, kändes som att våren var påväg idag. Soligt så att det till och med värmde, och motorcykeln fick åka ut ur förrådet och köra en liten runda med - då är det vår! Annars har vi städat och åkt och handlat en massa på Ica Maxi vilket var gött för det var längesen nu..

Har praktik måndag och tisdag, sen på onsdag ska jag ta mig till Friskis & Svettis och gå på Step, ska bli jättekul. Nautilus var nog inget för oss, tycker om F&S där man har en ledare som berättar precis vad man ska göra och som "pushar" en så att man inte slappar och sådär. Försöker hitta mitt gamla Friskismedlemskort (så jag slipper den avgiften på 100 spänn) men jag lyckas inte. Ingen aning var jag har lagt det, har säkert råkat slänga det..

Nu ska jag titta klart på Runaway Bride som går på tv, I love it! Ciao


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så kul att du går tillbaka till Friskis! Kortet har sækert førsvunnit i flytten, men leta på du! Puss puss kram min væn

2008-02-13 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback