Fredag är ändå den dagen som känns bäst.. la la la

Idag åkte jag in till stan en runda och hjälpte till på Scorett eftersom dom var underbemannade så en av tjejerna stod där helt själv hela dagen. Så jag avlöste henne för lunch och gick bort till skomakaren med ett par skor. Sen var jag påväg upp till djuraffären och då träffade jag en gammal barndomsbästis i backen. Vi stod och pratade hur länge som helst och det hela slutade med att jag följde med upp till hennes lägenhet som hon och hennes pojkvän flyttat in i! Den var supermysig, fast hissen var lite creepy.. Sen fick jag skjuts till djuraffären när hennes pojkvän kom hem, jättesnällt med tanke på hur regnet öste ner! Eftersom jag inte träffat henne sen typ juni -07 så bestämde vi att vi skulle träffas i veckan och fika också, mys!

Nu ska jag äta godis och titta på ett par serier, Lipstick Jungle och One Tree Hill står på schemat. Sen ska jag upp och jobba några timmar imorgon igen. På kvällen ska vi ut och äta nånstans. Ciao!

Tussliago hälsar också..

image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback