Rapaport

Ojojoj vad längesen det var jag skrev något här. Stackars bloggen. Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle börja skriva mer! Men denna veckan får jag skylla på att jag har haft fullt upp med en inlämning i skolan - en ekonomisk rapport. Ja, det var precis lika kul som det låter. Okej, kanske liiite roligare eftersom hela projektet handlade om att "starta sin egna butik". Men att göra en resultatbudget, en likviditetsbudget, en kapitalbehovsberäkning och beräkna pålägget och marginalen är ganska tufft. Speciellt när man börjar så sent som jag gjorde - i tisdags. Deadlinen var idag. Eller, deadlinen är om två timmar. Så jag är ändå ganska stolt över att jag lämnade in ungfär vid halv två i eftermiddags.

Hoppas nu bara att jag har fattat allting rätt och att rapporten är skriven som min lärare vill ha den. Isåfall tror jag på ett Godkänt.

Nu ska jag strax sätta mig framför tv:n igen, måste ju se om Kevin vinner! Sen ska jag sova för att upp och jobba imorgon i några timmar. Efter det är det hem och duscha och göra mig i ordning för på kvällen ska vi på julbord. På söndag ska jag jobba igen och när jag slutat jobba ska vi åka och köpa oss själva en julklapp som vi har velat ha huuur länge som helst. Vi köper inga julklappar till varandra i år, utan istället blir det denna grejen till oss båda två. Anledningen till att vi köper den "så tidigt" (alltså inte precis vid julafton) är ju för att jag inte är hemma över julen. Så vi vill såklart testa den lite tillsammans innan jag beger mig norrut. Vad det är vi ska köpa får ni se på söndag! :)

Trevlig helg. Ciaaaaaao.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Baby, baby, baby! Så du kommer direkt till mig på måndag? Vad glaaaaad jag blir :D Älskar dig också! Du får nog allt hjälpa mig lite, julgran tänkte jag nog köpa då tror jag, på måndag alltså :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback